محمد مهديمحمد مهدي، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

پسرم متولد پاییز ‘ ولی از جنس بهار

خاطره پنجم - چهار ماهگی پسرم

1392/8/4 16:16
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

چهار ماهگی گل پسر نازم

الهی من دورت بگردم که با قهقه هات حسابی دلبری میکنی برای همه میخندی حتی اگه خمار خوابم باشی اما بازم لبخند میزنی خیلی خوش اخلاق هستی همه اینو میگن

یاد گرفتی وقتی تو بغل منی یکی صدات میکنه سرتو میبری رو سینه منو و قایم میشی

اینقدر کنجکائی و صداها و اشیائ دور و برت حواستو پرت میکنن که دیگه تو بیداری شیر نمیخوری خیلی غضه میخورم و نگرانتم دلم نمیخواد پسر تگلی و تو دلبرو من لاغر و ضعیف بشه الهی بمیرم گاهی واقعا گرسنه میمونی و اذیت میشی

نمیدونم الان میتونی بفهمی این چقدر برام دردناکه یا نه خیلی وقتا خودمو سرزنش میکنم نکنه واقعا تقصیر از منه ......

برای خوابم حتما باید تو ننو یا ماشین باشی هیچ مدل دیگه ای نمیخوابی وروجک شیطونم

وقتی حوصلت سر میره تف بازی میکنی با اب دهنت یه عالمه حباب درست میکنی و ذوق میکنی

میتونی یکم به طرف پهلو بچرخی اما زیاد علاقه ای به این کار نداری

 بزرگترین سرگرمیت مکیدن انگشتته

میتونی عروسکاتو تو دستت بگیری و محکم تکونشون بدی

این عروسکو خیلی دوست داری یه پلنگ صورتیه که وقتی تکونش میدی صدا میده اولین بارم همین عروسکو تکون دادی و باهاش بازی کردی

این عکست تو مسابقه گلهای نی نی سایت اول شد اینجا 100 روزت بود

این اولین مسابقه زندگیتبود امیدوارم همیشه تو همه مسابقه ها اول بشی عزیزم

اینم یه مدل از ننوهای دست ساز مخصوصا خواب شاهزاده

اینم یه مدل دیگه

و همچنین این

و چند مدل دیگه که عکس خوبی ازشون ندارمنیشخند

و باید این توضیح رو هم بدم دو تا عکس اخری مربوط به 5 ماهگیته عزیز دلم اما چون بحث ننو بود عکساتو گذاشتم

کشته مرده اون خوابیدنتم با انگشت توی دهنت نفسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)