محمد مهديمحمد مهدي، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پسرم متولد پاییز ‘ ولی از جنس بهار

خاطره سوم- دو ماهگی

1392/7/22 23:46
نویسنده : مامان
340 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهگی نفسم

هر روز صبح که از خواب بیدار میشی با لبخند قشنگت بهم سلام میکنی البته بهتر بگم ظهر چون شما شبا نمیخوابی و ساعت 5-6 صبح میخوابی تا 11-12 ظهر . گردن گرفتی و دست و پاهات سفت تر شده وقتی باهات حرف میزنم تو با سر و صدا جوابمو میدی من بهت میگم اقوم و تو هم پشت سرم تکرار میکنی وای چه کیفی داره شنیدن صدای قشنگت عاشق حرف زدنتم

بابایی میگه اینقدر باهاش حرف نزن خستش کردی ولی خودتم دوست داری کلی فیلم از حرف زدنت گرفتم عشقم

34 روزگی در حال ماساژ توسط دایی جون 

٤٥ روزگی پسرم وقتی اولین بار اتاقشو میدید اخه ما تا چند ماه خونه مادر جون بودیم

بازم 45 روزگی پسرکم در خواب ناز

48 و 55 روزگی نفسم

پسر عزیز تر از جانم خیلی دلم میخواد لحظه لحظه ی زندگیتو با عکس و فیلم و نوشتن کارات ثبت کنم اما واقعا فرصتشو ندارم رسیدگی به یه نوزاد دوست داشتنی واقعا وقت گیره و میترسم با این کارم خلل در رسیدگی به عشقم ایجاد بشه

یه چیز دیگه تو دوربین رو میشناسی و وقتی میخوام ازت عکس بندازم صاف تو دوربین نگاه میکنی فدای نگاهات بشم اگه جایی میبینی که چشمات پف کردست دلیلش بسته بودن مجرای اشکته که با نرمشهای روزانه من امیدوارم زودتر باز بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانيار
22 مهر 92 8:01
واي ماشاله فداي اين پسر خوش تيپ بشم كه تو 55 روزگي شلوار جين مي پوشه بوسسسسسسسس




اره دیگه خاله جون من تصمیم دارم از بچگیم خوش تیپ باشم بوسسسسسس


ممنونم که هر روز وبمو میبینی و نظر میدی خاله مهربونم
ریحانه
22 مهر 92 15:31
وای من قربون این محمد مهدی شیطون بشم چه عاشق ماساژ هم هستش




ممنونم خاله ریحانه مهلبونم بوسسسسسسسسس